Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
28.7.2011, Petr Štefek, recenze
Crysis 2 jsme si již probrali, ale nyní přišel čas na další srovnání posledního patche, který donesl konečně také podporu DirectX 11. Na scéně se objevil také balík textur ve vysokém rozlišení, což zní více než lákavě.
Rafan (348) | 28.7.201119:33
Předně uznání za odvedenou práci.Pokud jde o úvahu co předvede Battlefield 3 nebo Modern Warfare 3 tak očekávání na zpracování Battlefielda 3 rozumím ale co autor očekává od Modern Warfare 3 opravdu nevím.
Odpovědět1  0
Bunik (60) | 28.7.20118:17
Joo tesalace je fajn. Musí se ale nejdřív správně namapovat textury. Všimněte si u druhého příkladu ­(cihlová zeď s oknem­), jak je levá hrana zdi podivně rozbitá kvůli posunuté textuře cihly...

Jo a u POM, kde je ta podsvětlovací lama? Nikde ji nevidím. Crysis jsem hral a žádné lamy jsem tam nepotkal. Žeby nějaký easteregg? :P
Odpovědět2  0
Petr Štefek (1098) | 28.7.20119:29
měla tam být lampa:)
Odpovědět0  0
pidalin (1502) | 28.7.201119:33
Chce to zkusit multiplayer, tam je lam dost. :­-D :­-D
Odpovědět0  0
Eliq009 | 26.8.20110:59
TY si lama.. LAMPA! co by jako mělo bejt podsvětlovací lama..? rofl..
Odpovědět0  0
Tim007 | 28.7.20117:57
Depth of field efektu si nevšimnete, protože při hraní není, dokonce ani při zaměřování není a zmizelo rozostření alespoň kraje obrazu, což nechápu. Při zaměřování jsem čekal právě využití nového DOF a nic, což je pro mě největší zklamání, i Crysis 1 tento efekt měla výborně zpracován a dvojka ani po patchi nic? DOF je možná jen u animovaných sekvencí ­(nevím, nehrál jsem to, tak jsem žádnou zatím neviděl­), ale přeci je důležité, aby to bylo při hraní. Jediné, kde to je při hraní je při změnění komponent zbraně a nano technologie, ale to je trochu málo.
Odpovědět0  0
Petr Štefek (1098) | 28.7.20118:07
Crysis 2 je graficky velmi povedenou hrou, ale jak říkáte jsou tam chybky někdy ... u toho počátečního intra je DOF využit beze zbytku, ale ve hře už holt ne:­). Stejně tak bych čekal trošku lepší textury, to dvojnásobné rozlišení čtyřnásobná velikost moc poznat nejdou. To už opravdu stačilo vyměnit pouze výběrové textury ­(viz. fotky, značky a podobně­) a vyšlo by to na stejno.
Odpovědět2  0
zjs (83) | 28.7.201117:25
No já bych řekl, že grafický skok od jedničky je sakra znát. Jen si to chce pánové přiznat. Grafická vylepšení v budoucnu bude ještě těžší vidět. Myslím, že důležitější je vylepšovat design levelů, což je důvod, proč se vám jednička může zamlouvat více. Chce to využít tento engine méně pro grafické dokonalosti, ale více pro zajímavější prostředí. V této rychlé akci si nemáte čas moc všímat detailů, ale při pomalém zkoumání je to rozhodně grafická pastva pro oči.
Odpovědět1  0
pidalin (1502) | 28.7.201119:36
Souhlasim, leveldesign je důležitější než pár bezvýznamnejch efektů, ale bohužel čim dál víc her je typu cod. :­-­( Jinak ty moderní efekty jako motion blur, to rozmazání okolí při zamíření a podobně to okamžitě vypínam, to fakt nesnášim tyhle efekty.
Odpovědět0  0
Tim007 | 28.7.201117:26
Jj, hra vypadá skvěla, ale ten DOF mi chybí a textury by mohly klidně vypadat lépe. Na některých je to poznat hned, jako jsou nápisy atd, ale co se týče kamene, trávy a tak, tak stále nejsou takové jaké mohly a textury v Crysis 1 byly ve vyšším rozlišení.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.